Alla inlägg under juli 2016

Av Amelie ling - 6 juli 2016 20:13

Tjena tjena snyggisar i för går åkte jag och mamma och våra grannar tåg till Stockholm för att gå på Skansen jag då som blev sugen att gå på gröna Lund men nej Hahaha ?????Skansen o stället men det var roligt det också.sen gick vi till hotellet och såv jag satt uppe på hotellet och höll på med surfplatta på hotellet och titta på youtube sen sov jag godnatt.???godmorgon mina järtan idag åt vi frukost och sen gick i Stockholm stad jag köpte en blommig tröja åååå dom har så fina kläder Fanny Mitchell.???Men jag viste inte vilken av dom för att det fans i olika färger råsa och svart och om.jag tog den som passa najs.??Sen idag har vi åkt med En buss som åker på vattnet det var så kul jaha nu sitter vi på tåget hem och är på väg hem tråkig men när jag blir större ska jag bo i Stockholm.????????????puss puss bye ha det så bra hej då.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards